عطر سیب

عطر سیب
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی
  • ۳
  • ۰

باید بیایی

یادم می آید چندین سال پیش، هنگامی که مراسم های کانون هنوز در مسجد خیرات برگزار میشد، آقا سید بعد از چندین سال کار در شیراز تصمیم گرفتند از شیراز بروند. یک شب بعد از یکی از مراسم های کانون ( فکر کنم دهه محرم )،آقای حائری(امام جمعه وقت شیراز) آمدند مسجد خیرات و آقا سید از بچه ها کلی گله کردند که بچه ها اینجورند، راه نمی آیند ، کار نمیکنند ، خوب نیستند و .... 

آقای حائری تنها یک حرف زدند و از جا بلند شدند و رفتند.
 گفتند : دقیقاً به همین دلایل شما باید بمانید !

حالا این روزها که قضیه رفتن به کربلا دوباره راه افتاده است، پیش خودم دو دو تا چهار تا میکنم که من آدم خوبی نیستم، با معرفت نیستم، بی ادب هستم .... چنان هستم و چنان نیستم.

اما بعد میگویم میشود امام حسین (ع) با خودشان بگویند : دقیقاً به همین دلایل باید بیایی ؟!
  • ۹۲/۰۱/۲۶
  • امید رجایی

نظرات (۶)

  • سید عباس حقایقی
  • آی آی آی، خوب گفتی
    هان ، خوب است .
    اه.
    من خبر نداشتم ، یه کاری کنید تو یه اتوبوس بیفتیم
    عباسم دو دل بود ، قرار شد اگه تصمیمش قطعی شد یه کاری کنه تو یه اتوبوس بیفتیم.

    کاش به همین دلایل بگه بیایید :((
    :((
    دقیقا همین نکته ای که همیشه بهش فکر می کردم بیان کردین.

    اما انقدر توی گوشمون خوندن که کربلا رفتن ال می خواهد و بل می خواهد و باید چنین و چنان باشی که کلا قیدشو زدیم و عطاشو بخشیدیم به همون حسینی شده ها و بامعرفت ها و سینه سوخته ها و اولیاء الله.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">