عطر سیب

عطر سیب
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی
  • ۰
  • ۰

جند روز است داریم مدام اخبار فاجعه منا را دنبال میکنیم و روز به روز و لحظه به لحظه شدت وخامت و زاویه های دیده نشده آن را می بینیم.


امشب مستندی از شبکه 2 سیما ( بعد از گفتگوی ویژه خبری ) پخش شد بنام "روایت منا" که مصاحبه ای بود با بازماندگان و شاهدین عینی فاجعه منا !

باور پذیر نبود . اتفاقهایی که افتاده و رفتارهایی که آنها انجام داده اند، اصلاً باور پذیر نیست . یعنی من گمان نمیکنم یک زنا زاده ی شراب خور دائم الخمر فاسق فاجر .... هم بتواند براحتی بایستد و طلب آب عده ای را تماشا کند و از برای نجات کسانی که رمق تکان خوردن ندارند از جایش هم تکان نخورد !!

باورم نمیشود چگونه انسانی بعد از جندین ساعت که مثلاً برای امداد و نجات، سر و کله اش پیدا میشود به خودش اجازه بدهد بر روی پشته ای از زنده و مرده با چکمه راه برود و به درخواست های کمک زیر پاهایش توجه نکند !

بخدا باورم نمیشود !

تصورش هم سخت است کسانی که از زور فشار به قفسه سینه بر روی زمین می افتند و سیل جمعیتی ناخوداگاه آنها را له میکنند و یا در دم و یا در طول دو سه ساعت زیر تابش مستقیم آفتاب آرام آرام آسمان را سیاه میبینند و شهادتین میگویند و ....


دنیا چه خبر شده است ؟ خدایا ! داری شمریان را به مردم دنیا میشناسانی ؟ داری برایمان روضه میخوانی ؟ داری یادمان می آوری آسمان را دود دیدن یعنی چه ؟ داری فشار قفسه سینه و تشنگی و قساوت و چکمه را بازخوانی می کنی ؟ 


خدایا برنامه ات چیست ؟ این جنگ ها ... این بی اعتقادی ها .... این کشتارها .... این کشته بر روی پشته افتادن ها ...... این اربعینی که راه انداختی .... این سرو صدا ها .... چه خبر است ؟ به خودت قسم ما طاقت دیدن این صحنه ها را نداریم . اینکه داری کربلا را هر روز تکرار میکنی دلیلش را هم برایمان بگو .... بابا روضه خوانی هم اصولی دارد . زیاد روضه بخوانی ملت شاکی میشوند . کم می آورند .



یا صاحب الزمان ! ما از کارهای خدا سر در نمی آوریم . فقط تنها شده ایم . این روزها هیج مفر و راه چاره ای غیر از شما نداریم . بغض گلویمان را فشار می دهد . دستمان به جایی بند نیست . ای کاش یک کاری میتوانستیم بکنیم . داریم میترکیم .
تمام دلخوشیمان همین روایت ظهور است که پیامبر (ص) فرمودند :
منجى عالم بشریت حضرت مهدى علیه السلام از نسل امام حسین علیه السلام است. و دلمان را خوش میکنیم همانگونه که امام حسین (ع)باید معرفی بشود، شرک و نفاق و تزویر آل زیاد زمان هم باید به دنیا معرفی بشود.

خلاصه آقا جان ! ادرکنا و اغثنا یا مولانا یا صاحب الزمان (عج) که شدید مضطر و بیچاره شده ایم ... !!
 
پ ن :


این قاسم شوکه المعتدین این هادم ابنیه الشّرک و النّفاق این مبید اهل الفسوق و العصیان و الطّغیان این حاصد فروع الغی و الشّقاق این طامس آثار الزّیغ و النّفاق این قاطع حبائل الکذب و الافتراء این مبید العتاه و المرده

کجاست درهم شکننده شوکت ستمگران کجاست ویران کننده بناهای شرک و نفاق کجاست هلاک کننده اهل فسق و گناه و طغیان کجاست از زمین برکننده نهال های گمراهی و دشمنی کجاست نابود کننده آثار اندیشه های باطل و هواهای نفسانی کجاست قطع کننده ریسمان های دروغ و تهمت کجاست هلاک کننده مستکبران و سرکشان
  • ۹۴/۰۷/۰۷
  • امید رجایی

نظرات (۳)

خدایا برنامه ات چیست؟
دق میکنند...
:((
همیشه موفق و سلامت باشین.بعد از 9 سال پیداتون کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">