عطر سیب

عطر سیب
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۸۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عقده های سی ساله

قضیه از این اینجا شروع شد که دیدن رای ندارند و باید عده ای از مردم که رای نمیدند رو بکشونن پای صندوق های رای . به خاطر همین شروع کردن به شعار هایی که باب میل این قشر از جامعه بود .

و از انزجار عده ای از دولت آقای احمدی نژاد هم سوء استفاده کردند و تا تونستند برای خودشون رأی جمع کردند .اینقدر این کار رو ادامه دادند که این قشر باورشون شده  بود دولت فعلی دیکتاتور و ظالم و دروغگو و ریاکاره و اینقدر تندروه که ایران رو توی جهان منزوی کرده و به خرافات هم اعتقاد داره !!تمام این کار ها برای این بود که ملت به صورت حماسی به صحنه بیان و باورشون بشه که دارند با این کارشون ریشه ظلم و استبداد 30 ساله بعد از انقلاب رو ریشه کن میکنند .

تمام این فعالیت های تبلیغاتی از سمت ستاد آقای موسوی و کروبی سازماندهی میشد و همه کار کردند تا افرادی که به هیچ نحوی رای نمیدادند رو پای صندوق های رأی بکشونند و اصلاً فکر نکردند این جنبشی که داره راه میفته چه خطراتی ممکنه داشته باشه !

روز انتخابات هم همه افرادی رو دیدیم که تا حالا یه مهر هم توی شناسنامه هاشون نخورده بود و برای دفعه اول اومده بودند که روند دولت انقلابی و به قول خودشون تندرو رو از بین ببرند .
حالا انتخابات تموم شده و تنها اشتباه ستاد آقای موسوی درنظر نگرفتن تمام استان های کشور و تمام شهر های ایران بود و فقط ایشون توی تهران و دو سه تا شهر دیگه رأیشون بیشتر از آقای احمدی نژاد شده بود .خب کسایی که از یک هفته قبل به استقبال جشن پیروزی علیه احمدی نژاد رفته بودند الان بازی رو با 11 میلیون اختلاف باختند ! بسیار طبیعی هست که اعتراض کنند و احیاناً بگن تقلب شده ...

تا اینجاش همه چی طبیعی پیش رفت اما دیگه آقای موسوی و دوستانشون حساب جوانانی رو نکرده بودند که حدود یک ماه داشتند احساساتوشون رو تحریک میکردند . و اگر بخوایم واقع بین باشیم باید بگیم که با بیانیه هایی که دادند این احساسات رو دوباره تحریک کردند و ثمره اش شد این چیزی که این شب ها دارید توی خیابون های ایران میبینید .

دیگه بحث آقای موسوی و احمدی نژاد نیست . بحث عده ای هستند که نه میدونند موسوی کیه و نه احمدی نژاد و این عده دارند با بهانه تقلب در انتخابات، عقده های 30 ساله خودشون رو علیه انقلاب اسلامی خالی میکنند . حرف هایی که شاید پیش از این فقط توی جمع های دوستانشون و مهمونی هاشون و تاکسی ها میزدند حالا دارند جلوی دوربین های سی ان ان و بی بی سی و ماهواره های خارجی میزنند ، چه فرصتی برای ضد انقلاب از این بهتر تا زهر خودشون رو به بدنه انقلاب بریزند ؟؟

با افراد ضد انقلاب که حرف میزدم میگفتند ما هر کی دیدیم به موسوی رای داده چجوریه که احمدی نژاد رای آورده ؟ منم سریع آدرس سایت هایی که از حضور احمدی نژاد استقبال کرده بودند رو نشونشون میدادم. بعد میگفتند چشمی که نمیشه قضاوت کرد !! گفتم چجوریه شما چهار تا خانواده دور بر خودتون رو چشمی قضاوت میکنید به ما که رسید قضاوت چشمی نداریم ؟

خب این جمعیتی که یک شنبه اومده بود ولیعصر تهران که هر کدومشون بلا نسبت آب دهان انداخته بودند کل شورشی ها رو با جل و پلاسشون آب برده بود !!

یا علی ...

  • امید رجایی
  • ۰
  • ۰

روز های اول که وارد بهبوهه انتخابات شده بودم راسیاتش به خودم گفتم میرم رأیمو میدم و زیاد حوصله تبلیغ و جانگولر بازیای انتخاباتی رو ندارم.

 روز ها گذشت و هر چه به انتخابات نزدیک تر شدیم مردم چهره اصلی خودشون رو بیشتر نشون دادند وتقریبا از چند روز پیش دارم میبینم کسانی دارند برای مملکت و عزت و افتخار ایران سر و دست میشکنند که تا یک ماه قبل دوست داشتند سر به تن انقلاب هم نباشه!!

و برام جالب تر این بود که برادر یکی از همین بمب گذار های حسینیه شیراز رو توی ستاد اصلاحات دیدم که داره با تمام تلاشش علیه احمدی نژاد کار میکنه .

و با دیدن بوق بوق کردن ها و رقصیدن های طرفدار های سید سبز !! به یاد شورش های 18 آذر افتادم و که بیشتر شبیه کودتا علیه نظام اسلامی بود تا طرفداری از یک کاندیدا
و یواش یواش دوستان دور و نزدیکمون رو دیدم که سابقه سیاسیشون جز فحش ناموسی به اسلام و انقلاب و امام (ره) چیزی نبود و حالا دارند برای …….. تبلیغ میکنند !!

» یک سوال مهم : اینها برای چی تلاش میکنند ؟ برای رای آوردن موسوی یا رای آوردن هر کسی جز احمدی نژاد . چرا ؟
مگر احمدی نژاد کیست که اینقدر از او میترسید ؟ جز این است که با گناهانتان نمیخندد ؟ جز این است که روحیه انقلابی دارد و شما از این روحیه میترسید ؟ جز این است که دزدی هایتان را بر ملا میکند ؟ جز این است که با اسرائل آبش در یک جوب نمیرود ؟ جز این است ؟

» سوال دوم : مگر گفتمان اصلاحات چه خط و مشی جدیدی را دنبال میکند که اغلب حامیان میر حسین و کروبی عناصر ضد انقلاب و ضد رهبری هستند ؟ آیا این حق را نداریم  که به سلامت اصلاحات شک کنیم؟!

پ ن : امام خمینی (ره) : ببینید دشمن با چه مخالفت است و با چه موافق ، خلاف آن عمل کنید ….

-----

سخنرانی بسیار زیبای حجت الاسلام پناهیان در حمایت از ....

 

  • امید رجایی
  • ۰
  • ۰

قراره یه حرکتی رو شروع کنیم به نام " جنبش وبلاگ نویسان انتخاباتی " و از بچه های وبلاگ نویس دعوت کنیم که ۵ تا دلیل بیارن که به چه کسی میخوان رأی بدند . و بعدش هم از ۵ نفر دعوت کنند که به این جنبش بپیوندند .

از بقیه وبلاگ نویسان هم خواهش میکنم این کار رو انجام بدند و از ۵ نفر دیگه دعوت کنند که در این جنبش شرکت کنند .
----------------------------
دلایل من که چرا به دکتر محمود احمدی نژاد رأی میدهم :

١- سخت کوشی و جهادی کار کردن ایشون که واقعا بعد از زمان جنگ مسئولی رو ندیدیم اینجوری و با قدرت کار کنه
٢- بالا رفتن سطح عزت و قدرت دیپلماسی ایران در جهان و تغییر گفتمان جوابگویی ایران به پرسش گری !
٣- اتمام طرح های عمرانی چندین ساله و به سرانجام رساندن بسیاری از طرح های نیمه تمام عمرانی
۴- طرح بسیار زیبای سفر های استانی
۵- رضایت کامل رهبری از مواضع و رفتار های دولت نهم و ...

البته بقیه دلایل رو دارم توی وبلاگ خبریم میزنم : اینجا

من هم از افراد زیر دعوت میکنم که استارت این قضیه رو بزنند :

١- حنیف    ٢- رهرو    ٣- دنیای راه راه   4-سکوت    ۵- کفش

 بقیه هم میتونند این حرکت رو شروع کنند و ترویجش بدند  لطفا هر کسی این کار رو کرد به من خبر بده تا توی لیست زیر اضافش کنم .

لیست کاندیدای خود را افزایش دهید ...

احمدی نژادیا : عطر سیب ، سکوت ، حنیف ، دیوونه غربتی ، کفش ، بغض های نترکیده ، دنیای راه راه ، بچه های قلم، چتر ، باران ، دختری از سیدنی

میر حسینیا : دلشده ( قراره بنویسه )

محسن رضاییا : هنوز هیچ کس . . .

کروبیا : هنوز هیچ کس . . .

بچه های وبلاگ نویس این رو هم میتونند استفاده کنند .

  • امید رجایی