عطر سیب

عطر سیب
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی

۳ مطلب در مهر ۱۳۸۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

khafan music part 2

با نام خداوند ماه رمضان قسمت دوم بحثمون در مورد موسیقی رو شروع میکنیم :

 

در قسمت قبل اگه یادتون باشه درمورد اثرات فکری و جسمی که سازندگان موسیقی به دنبال آن هستند بحث شد . حالا بهتره که به معایب دیگری از موسیقی بپردازیم که شاید تا حالا هیچ کدوممون بهش توجه نکرده ایم .

 

*1*موسیقی چون این قدرت رو داره که ضمیر نا خود آگاه انسان رو فعال کند میتواند باعث خیلی از مسائل بشود . ضمیر نا خود آگاه یعنی اینکه شما تحت تاثیر یک سری مسائل عقلتون کنار بره و بدون سبک سنگین کردن مطلب ، مطلب رو بپذیرین .

حال با نگاهی به انواع موسیقی های موجود در بازار میبینیم که در صد بسیار بالایی از مطالب خود را به روابط عشق و عاشقی اختصاص میدهند . ( تقریباً 95 در صد )

حالا چون موسیقی انسان را به دنیای رویا ها پرواز میدهد باعث میشود که شنونده در خیال خود معشوق خود را خلق کند و سپس سعی کند که به آن عینیت ببخشد .یکی از دلائل مهم روابط نا مشروع دختران و پسران جوان تحریکات بسیار قوی است که موسیقی به آنها تحمیل میکند .

 

*2*یکی دیگر از معایب موسیقی (سازی و آوازی ) برای انسان مخصوصاً جوانان ایجاد غلو و
زیاده گوییهای است که توسط متولیان موسیقی با ظاهری زیبا و متنوع به خورد بشر امروزی داده اند . مثلاً انتخاب همسر ، دوست یابی ، مسائل قوم گرایی و یا موارد دیگر را چنان بزرگ و مهم و تمام وقت توصیف میکنند که جوان از مباحث دیگر زندگی یا به کلی غافل میشود و یا دچار عقب ماندگی میشود .

این غلو و بزرگ نمایی مسائل مجاز باعث بت شدن معشوق ، مسائل مربوط به وطن و یا دیگر موضوعات میشود و چنان تبلیغ و تحمیل میکنند که شنونده را در برابر آن موضوع به خشوع و سجده وا میدارد .

چنین فردی که در برابر مسائل مجاز دنیوی به بندگی و سجده افتاده سخت است که بتواند ارحمن الراحمین را به طور مستمر و جدی سجده نماید . که این خود بستری است برای جدایی انسان از خدا محوری و گرایش او به انسان گرایی و در نتیجه پوچ گرایی که رفته رفته آثار این نوع نگرش را در عمل و طرز تفکر شنونده آشکارا میبینیم . و شاید بتوان گفت که یکی از دلایل مهمی که باعث بی میلی و بی رغبتی جوانان ( و عموما اهل موسیقی ) نسبت به عبادت پروردگار عالم شده است ، چند خدایی ( اعتقاد به اله های متفاوت ) است که به وسیله موسیقی در ذهن جوانان پرورش یافته است .

 

*3* عیب سوم و شاید شومترین هدف یهود

 

یکی دیگر از معایب موسیقی (سازی و آوازی ) برای بشر آن است که به دلیل همراهی و همدلی متن و محتوای موسیقی با جوان ، وی به آن اعتماد و اطمینان عجیبی پیدا میکند . این مسئله به این دلیل است که در هنگام افت و خیز های عشقی ، روحی ، عاطفی ، موسیقی یا قالبی تسکین دهنده جوان را تخدیر ، آرام و همراهی میکند . در این جوان موسیقی را به عنوان یک دوست و مسکن کامل در خلوت های خود راه میدهد پس از اعتماد شنونده به موسیقی متولبان این هنر از این فرصت استفاده کرده و اهداف و تفکرات شوم خود را در غالب آن و با مکمل هایی به جوان تحمیل میکنند و جوان را آن طوری که میخواهند از نظر فکری ، روحی ، اعتقادی و مسائل دیگر تربیت میکنند .

از آن مکمل ها میتوان در خدمت گرفتن تصویر (شوها ) در خدمت گرفتن فنون نوشتاری و غیره اشاره کرد که آن را با ظاهر فریبنده به جوان تحمیل می کنند .

مثلاً در تصویر ها جوان موفق را جوانی توصیف میکنند که در این تصویر فلان مدل مو و یا فلان لباس را به تن داشته باشد و شنونده را به تقلید کور کورانه ی آن الگوی فاسد تشویق میکنند .

 

این قسمت هم تموم شد . بازم میگم . چرا اینقدر تلاش میکنند تا ما در عالم رویا ها پرواز کنیم ؟ مگر چه کاری انجام میدهند که دشمن اصلی خود را فکر هوشیار و متفکر میبینند ؟

آیا قصه ی ضحاک تکرار نشده است ؟ ! آیا دوباره به فکر شکست دادن جوانان آندلوس نیستند ؟ در این میان چه کسی راست میگوید ؟ آن سید نورانی که در هر جمعی جوانان را به تحصیل و تفکر و  فرا گرفتن علم های روز جهان تشویق میکند راست میگوید یا کسانی که تمام قدرت خود را جمع کرده اند تا ما در دستیابی به انرژی هسته ای ناکام گذارند ؟

 

با تشکر از باصر یا علی ...

  • امید رجایی
  • ۰
  • ۰

khafan music part 1

 

بحث در مورد نفوذ صهیونیسم و یهود درجامعه و از بین بردن افکار درست و متفکر برای رسیدن به آرزوهای شیطانی و کثیف خویش  رو حتما به یاد دارین .

 

دو مطلب پیش که هنوز در صفحه موجود میباشد . همگی به این نتیجه رسیدیم که اگه یه فکری باشه که خوب کار کنه سد راه اهداف اونهاست و گفتیم که راه هایی رو اتخاذ کردند که این فکر ها رو از بین ببرند . یکی دیگه از راه هایی که متاسفانه خیلی قوی دارن روش کار میکنن و چند برابر کارشون نتیجه میبینن هنری تحریف شده است به نام                    موسیقی .

 

در ظاهر ما سی دی های خواننده ی دلخواهمون رو گوش میکنیم و شو های اون رو هم میبینیم و دستگاه رو خاموش میکنیم و میریم سراغ کار و زندگیمون . در ظاهر این معنی رو میده که یه مدت خیلی کوتاه باهاش زندگی میکنیم و لذت میبریم و بعد هم خاموشش میکنیم .

 

 اما واقعیت های علمی و اخلاقی و اجتماعی چیزی غیر از این رو میگن . بهتره که اول از نظر علمی بحث رو باز کنم . مریضی هایی که دانشمندان و دکتر های غرب و شرق همه اتفاق نظر دارند که نتیجه ی شنیدن موسیقیست :

 

1-     مرض مانی (نوعی جنون است که درجات گوناگون دارد ) 2-کوتاهی عمر 3- ضعف اعصاب 4 – اختلالات دماغی (اغتشاشات مغزی – هیجانات روحی و جنون ) 5 – تاثیرات قلب 6 – واسطه انتحار و خودکشی 7 – بیماری فشار خون 8 – عامل فحشا 9 – تضعیف و تضییع حس شنوایی و بینایی 10 – هیجان 11- صلب اراده و شکست شخصیت 12 – صلب غیرت 13 – عامل جنایت 14 – جلب توجه غیر طبیعی 15 – از دست دادن نیروی فکری 16 – تضییع نیروی قضاوت 17 – افسردگی و خمودگی 18 – شکست عمر و جوان مردگی 19 – زنجیر بردگی 20 – روش لغو 21 – تهییج عشق (یک نوع بیماری روانی است که در مورد بحث روانکاوان میباشد . گاهی شدت این بیماری به جایی میرسد که طرف خودش برای هلاک خودش قیام کرده خودش را به آب و آتش میزند ، مسموم میکند ، خود را زیر اتومبیل معشوق رها میکند و این بیماری گاهی شخص را راهی تیمارستان میکند ) 22 – اتلاف وقت 23 – مرض سیکلمونی ( نوعی بیماری روانی است که شخص بیمار گاهی میخندد و بعضی اوقات از خود ترشرویی نشان میدهد و گاهی گرفته و غمگین است ) 24 – مرض پارانویا ( نوعی مرض است که شخص ادعا های بیمورد کرده و خود را شریف تر و بالاتر از همه میداند ) .

 

حالا اینها از مرض هایی که من هم در خودم دیدم( البته زمانی که گوش میکردم و شکر خدا دیگه نه گوش میکنم و نه این مرض ها رو دارم) و هم در دوستانم میبینم که چقدر این بیماری ها فراگیر هست و ما نمیدونیم داریم از کجا میخوریم .

یکی از توجیهاتی که نوازندگان و یا شنوندگان مکرر نقل میکنند این است که ما از موسیقی های آرام و دارای ضرب سنگین استفاده میکنیم ؟!

در جوابتون میخواین از قول کی براتون بگم ؟ خدا خوبه ؟ نه امامان نه ! شاید این ها رو هم قبول نداشته باشین میخواین از قول دانشمندان و پرفسور های معتبر غرب براتون بگم :

 1-     پرفسور ولف ادلر رئیس دانشگاه کلمبیا ثابت کرده است که بهترین و دلکش ترین نوای موسیقی ، شوم ترین آثار را روی اعصاب انسان میگذارد . مخصوصاً اگر هوا گرم باشد این تاثیر مخرب خیلی بیشتر میشود و در مناطق حاره مانند عربستان و بعضی نقاط ایران منتهای سوء اثر را دارد وی پس از جواب این آزمایشات و بدست آوردن طرفداران بسیار لایحه ای به سنای امریکا تقدیم کرد که در آن هر گونه کنسرت موسیقی را قدغن کرده بود .

2-     دکتر ربرت منخصص روان شناسی کودک که در دنیای پزشکی معروف میباشد ، در پی آزمایشاتی به این نتیجه رسید که اطفال در رحم مادر تحث تاثیر موسیقی قرار میگیرند و اگر مادر حامله به موسیقی گوش دهد ضربان قلب طفل در رحم زیاد میشود ، این حالت از شش ماهگی به بعد است .

3-     دکتر اوریزن الوت مارون یکی از معروفترین متخصصان اعصاب و روان میگوید : هیجان بزرگترین عامل سکته قلبی است . هنرمندان اغلب به علت سکته قلبی در گذشتند . از این بیان معلوم می شود هیجان حاصل از موسیقی تا چقدر خطر ناک است .

4-     دکتر آرنولد فرید ما نی رئیس کلینیک سر درد بیمارستان نیویورک به کمک دستگاه های الکترونیکی تعیین امواج مغز و تجربیاتی که طی مراجعه هزاران بیمار بدست آورد ثابت کرد که یکی از عوامل مهم خستگی های روحی و فکری و درد های عصبی گوش دادن موسیقی است مخصوصاً برای کسانی که به موسیقی توجه و دقت میکنند .

 

بحث اولمون پرداختن به موسیقی از طریق پزشکی بود . مطلب دوم از نظر اجتماعی به این وسیله ی نفوذ خواهیم پرداخت .

این مطلبمون هم تموم شد اما بچه ها تو رو خدا فکر کنید چرا یهودیان با اینکه این چیزا را بهتر از من و شما میدونند میلیارد ها دلار خرج میکنند و  محصولات خودشون رو با هزار رنگ و لعاب به خورد  ما میدن ؟؟؟؟الا اینه که اونا میخوان با از بین بردن روحیه ی پر از نشاط و پراز طراوت ما ، ما رو از بین ببرن ؟ منتظر مطلب دوم باشین چون اون یکی حتما شاختون رو در خواهد آورد . چاکریم  

راستی یادم رفت بگم منبع این نوشته ها از تحقیقات گروه باصر بود که واحد تحقیقات و پژوهش کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز میباشد .

یا علی...

 

  • امید رجایی
  • ۰
  • ۰

صبح که رفتم خونه ی مادر بزرگم بعد از ظهر طرفای ساعت 7 بود که برگشتم . تا به مادرم سلام کردم رفتم داخل اتاقم . لباسام رو عوض کردم . یه نیم ساعتی داشتم کارامو انجام میدادم که دیدم مامانم طوری که داره دنبال کسی میگرده میگه : امید امید ... من هیچی نگفتم ببینم بعدش چیکار میکنه . دیدم سراسیمه در اتاق رو باز کرد گفت طوریت نیست . چرا صدات در نمیاد . چیزیت نشده ؟ منم گفتم نه .

حالا چی میخوام بگم ؟! میخوام بگم مامانم میدونست که من خونه هستم . میدونست که سالم رسیدم خونه . میدونست که بچه نیستم سر برق یا چیزای خطر ناک نمیرم  . با این حال اومد ببینه چرا نیم ساعت من اومدم توی خونه اما خبری ازم نشده . فقط نیم ساعت .

حالا چرا این حرف رو اینجا زدم ؟

میگن امام زمان از مادر آدم به آدم مهربون تره .

 

یعنی اینقدر مهربون بودی ما فقط حاجتامون رو ازت میخواستیم . اینقدر مهربون بودی که ما دردامون رو به همه میگفتیم الا تو .

بچه ها میدونستین خود امام زمان گفتن من روزی صد مرتبه برای تک تکتون دعا میکنم ؟

میدونستین امام زمان هفته ای دو مرتبه پرونده ی اعمالمون رو چک میکنه .

خود امام زمان میگن ما با خوشحالیاتون خرسند و با ناراحتی هاتون دلگیر میشیم .

امام زمان هست . غائب هست اما از دید من و تو . مگر میشه بگی که هر چیزی رو نمیبینم پس نیست . بازم حرف خود آقا : ولایت من بر شما مثل خورشیدی است که در پشت ابر پنهان باشد .

نورش هست . اثراتش هست . فایده هاش هست . گرماش هست ما فقط نمیبینیمش .

 

بچه ها بیاین طوری زندگی کنیم که لا اقل موقعی که انسان به این بزرگی و پر محبتی کارامون رو میبینه حداقل برای شیعه هاش گریه نکنه .

-------

حالا چون میدونم نوشته های من به هیچ دردی نمیخوره یه سر به وبلاگ داستان های واقعی بزنید خیلی قشنگه .

  • امید رجایی