عطر سیب

عطر سیب
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۸۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما نمیگذاریم ....

بیش از یک هفته از این سانحه گذشته و امروز دو نفر دیگر بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت رسیدند .(جزئیات) یه چیز خیلی غریبی توی وجودمه . تا حالا تجربش نکرده بودم . فقط دیشب اس ام اسی که برام اومد خیلی با دلم بازی کرد :

ما سینه زدیم و بی صدا باریدند
از هر چه که دم زدیم آنها دیدند 

ما مدعیان صف اول بودیم
از آخر مجلس شهدا را چیدند ...  

قسمتی از صوت سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد در هفتمین روز شهادت دوستان پیرامون حواشی انفجار در حسینیه را در اینجا دانلود کنید .

متن سخنرانی رو هم میتونید اینجا ببینید .

------------------------------------------- 

از تمام حرف های پاک شده تنها سوالم را باقی میگذارم :

احتمال رویداد یک اتفاق از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۷ ظرف مدت یک دقیقه چند است ؟

کدام عقل سلیمی میتواند باور کند .......... ؟

------------------------------------------- 

۱- وبلاگ دنیای راه راه تحلیل خیلی خوبی داشته در جواب کسانی که حادثه شیراز رو چیزی غیر از بمب گذاری تلقی کرده اند . حتماْ سر بزنید ویلنکشو تبلیغ کنید : http://kosar21.blogfa.com/

۲- لوگوی حمایتی از کانون که تقریباً تمام بچه ها در وبلاگشون قرار دادند . شما هم قرار بدین :

اینم آدرسش : http://www.tinypic.info/files/0t1uglztdec1jk80z8x5.jpg

۳- فرخوان ارسال آثار - ویژه بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدا شیراز

۴- ویژه نامه کانون هم که دائم به روز میشه :
http://www.rahpouyan.com/

۵- وبلاگ های دوستان : 
دنیای راه راهسید محمد انجوی نژاد  - عطر یاس - خط سوم - چتر - دلشده - یه قطره اشک - ستاد حقیقت یاب دانشجویی

یا علی ...

  • امید رجایی
  • ۰
  • ۰

دوشنبه  ساعت 50 دقیقه بامداد 

» زور دارد . به خدا زور دارد . تیکه پاره های بدن دوستانت را توی پلاستیک بگذاری آنوقت رئیس مجلس بگوید : امید واریم مصدومینی که اغلب سرپایی هستند به زودی خوب شوند !!!

» زور دارد به خدا زور دارد بوی تی ان تی و باروت تا ساعت ها در محل حادثه باشد و با وقاحت هر چه تمام تر توی تلویزیون اعلام کنند انفجار بر اثر ادوات جنگی نمایشگاه شهداء بوده !!! آخر کدام خمپاره اسقاطی میتواند انفجاری را ایجاد کند که هم زمین زیر محل انفجار را گود کند و هم سقف را کاملا نابود کند و آنوقت شیشه های معراج رو به داخل خراب شده باشد ؟ ( با تکیه به فیلم هایی که خود صدا وسیما پخش کرده براحتی میتوان دید که شیشه ها معراج رو به داخل ریخته شده و اگر بر فرض محال صحبت آقایان درست باشد باید تمام شیشه ها به بیرون پرتاب شده باشد که اینطور نیست !)

» راستی میخواهم از دوستان بپرسم کدامیک از خمپاره هایی که در زمان جنگ کار میکردید آتشی به طول 30 متر به آسمان پرتاب میکند ؟ همه ی افرادی که بیرون از فضای حسینیه بودند به راحتی دیدند که استوانه ی آتشی به طول 30 متر به هوا برخواست .

» آخه یه چیزی بگو که قابل دفاع کردن باشه . کدوم خمپاره ی اسقاطی که نه چاشنی داره و نه ضربه ای بهش وارد میشه میتونه موج انفجاری ایجاد کنه که دست و پا ها رو به ده ها متر جلوتر پرتاب کنه ؟! و کدوم خمپاره ، صدای به این مهیبی رو تولید میکنه ؟! به طوری که دوستان ما در خیابانهای دور مانند عفیف آباد ، ولیعصر قصرالدشت ، قالی شویی و … صدای انفجار را شنیده بودند ؟!

» در ضمن نئوپانی که وسائل نمایشگاه روش جا میگیره از زیر سوراخ سوراخ شده و زیرش آسیب دیده . سوال این است که اگر بر اثر ادوات جنگی نمایشگاه بوده چرا سطح روئین نئوپان را خراب نکرده است ؟!!

» همینطور که میبینید شهدای کانون فرهنگی رهپویان وصال بعد از شهادتشون کشته ی مصلحت ها شدند و میرود که واقعیت ها، مغلوب مصلحت اندیشی ها شود !

 » باید دست به دست هم دهیم و دوستان غریبمان را از این سرگردانی نجات دهیم . وظیفه ماهاست که واقعیت ها را نه کمی بیشتر و نه کمی کمتر بیان کنیم . فکر کنم بزرگترین رسالتی که در قبال این شهیدان داریم اینه که بتوانیم واقعیت رو به مردم منتقل کنیم . واقعیتی که میرود رنگ تحریف بگیرد .....

لینک های جدید : http://www.rahpouyan.com/
نجمه آسمانی شد - محشری هست ( سک سک ) - فاجعه شیراز ( درویش پا برهنه ) - محمد مهدوی چند دقیقه قبل از شهادت - پیام تسلیت پارسی بلاگ به کانون - ماه نا تمام

-------------------------------------------------------------------------------

 یک شنبه ساعت 3:30 بعد از ظهر

دیگه یکی یکی دارن خبر بچه هامون رو برامون میارن . بچه هایی که با هم میگفتیم و میخندیدم . با هم دعوا میکردیم و ...
محمد هیچ وقت اون روحیه جهادی و متعصبت رو نسبت به دین فراموش نمیکنم . واقعا مثل فاملیت " مهدوی " بودی. مهدی  ....


شهید محمد مهدوی عضو شورای مرکزی تشکل دانشجویی وصال شیراز

 لینک های جدید :
فیلم مستند از لحظه انفجار - وبلاگ نحل 62زیر زمین هفتم - بمب بود آقا بمب بود ! بغض های نترکیده - سروده ای در وصف شهدای کانون - انفجار شیراز بر اثر اشتباه خلبان ؟!!!  خاطرات خود را اینجا ثبت کنیدگزارش عینی از لحظات انفجار به زبان ( حنیف ) - حرف های زورکی 

------------------------------------------------------------------------------- 

یک شنبه 9:40 صبح 

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وبلاگ دنیای راه راه یه گزارش تقریبا مجملی از برنامه انفجار بمب در کانون زده که نمیخوام به اونها بپردازم .
باید ببینیم مقصر چیه و عامل چی بوده .
بعضی ها میگن که کپسول گاز ترکیده !! در جواب این دوستان باید گفت که به خاطر هوای تقریبا گرم شیراز در فصل بهار و همچنین این بی آبی اخیر هوای شیراز توی ماه گذشته اینقدر گرم بود که مسئولین کانون تمام بخاری ها و کپسول گاز ها رو از داخل حسینیه بیرون برده بودند و اگر فیلم مستند این انفجار که توسط فیلمبردار کانون گرفته شده روی سایت بره میبینید که حتی پنکه های حسینیه هم روشنه .
 صحبت دوم در مورد نگهداری محموله های جنگی در نمایشگاه شهداء آخر حسینیه هست و بعضی از اخبار بیان میکنند که این محموله ها منفجر شده . اولاً که دو تا فشنگ و یه خمپاره قدیمی اسقاطی چجوری میتونه همچین انفجار مهیبی رو بوجود بیاره که تا چندین کیلومتر اطراف صدای انفجار رو شنیده باشند ؟!!
 پس میبینید که این جور صحبت ها فقط جهت مصلحت های کلان استان و درگیری هایی که ممکنه بعداً براشون داشته بیان میشه .
بنده خودم دیشب اونجا بودم . صحنه هایی به چشم دیدم که تا قبل از این فقط تعریفشو شنیده بودم .
گوشت و پوست و خون . بوی سوخته ی گوشت . آدمهایی که دست و پاشون رو از ده متر جلوتر پیدا میکردند . بچه هایی که موج انفجار …… دارم چی میگم ؟ دارم از رفیق هام حرف میزنم . از مسعود از محمد ، وای بر من . . . . . .

لینک های متبط :
ویژه نامه رسمی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز در مورد حادثه بمب گذاری
سایت تابناک - سایت خبری رهپویان وصال شیراز -
مصاحبه با رئیس کانون

  • امید رجایی
  • ۰
  • ۰

نامه ای به حضرت مسیح

از من خواسته اند برای حضرت مسیح یک نامه بنویسم . خب من تا حالا برای بابام هم نامه ننوشتم که بخوام برای ایشون نامه بنویسم . اما بیشتر که فکر میکنم میبینم بد هم نیست همچین کاری رو انجام بدم پس بسم ا... 

 

سلام . چاکریم . حضرت مسیح این رسمشه ؟ نه خداوکیلی ؟ هر چی امکاناته برداشتی برای مسیحیا . مثلاً همین " خارج " . مال مسیحیاست . هر چی هم آدم خوشکل و چشم آبی و دماغ ظریف  هست مسیحیه !
آب و هواتون هم که خوبه ! هر سال برف میاد مدرسه هاتون تعطیل میشه . برج ایفل هم که دارین .
خب این مسیحی نما ها چی از جون ملت میخوان که دارن خشتک .. ببخشید شلوار میکشن کلششون ؟ تازگی ها که انگار بلا نسبت کاه یونجشون هم زیاد شده لگد هم میندازند ! همون کاریکاتور ها رو میگم . حالا کاریکاتور کشیدن میگیم بچه بود نفهمید . ولی دیگه فیلم ساختنشون چیه؟ اصلا یه فحش هایی توی این فیلمهاشون میدن من روم نمیشه اینجا بیان کنم . ناموسی !!!
از اون طرف یکشنبه ها میان پیش آخونداتون توبه میکنند بعدش میرند دهن ملت رو آسفالت میکنند . خارج از شوخی . دیگه این همه خونریزی بس نیست ؟ این همه مادر داغدار کردن بس نیست ؟

 من نمیگما اما مردم میگن : پسر مسیح با بدان  بنشست ..... خاندان نبوتش گم شد . البته روایتای زیادی هست مثلا جای دیگه میگن : پسر نوح با بدان بنشست حالا برو ببین چه خونه و زندگی به هم زده . میگن ماکسیما هم خریده !
حالا دیگه خود دانید ....

 

راستی سلام ما رو به آقامون برسونید . ای کاش شما هم ، جواب نامه ما رو میدادی که امام زمانمون از گناه های ما بیشتر گریون میشه یا از کاریکاتور های اونا ؟ منتظر جواب نامه میمونم ..... 

پ ن : منظور از بدان همون یهود و صهیونیسمه !

 نامه به حضرت مسیح از زبان :کوثر  . گل دختر . محمد آل حبیب . مداد سیاه . رند ... 

منم از دوستای خودم دعوت میکنم این حرکت رو ادامه بدند : حنیفنحلماهتیسا . کفش . فلورانس مهربون 
یا علی ...

 

  • امید رجایی
  • ۰
  • ۰

آسمانخراش ها

ایام عید برای یکی از درسامون یه تحقیقی آماده میکردم با عنوان " آسمانخراشها " .
 
در روند تحقیق به یک شاهکار هایی از معماری و سازه رسیدم که مخم سوت کشید . برج هایی قراره تا چند سال دیگه ساخته بشه که ارتفاعش بیش از یک کیلومتره . میفهمین یعنی چی ؟
برای اینکه سختی کار رو بفهمین و درک کنید چه مشکلاتی برای یک غول یک کیلومتری روی زمین ممکنه پیش بیاد کافیه فقط 4 متر بخواین آنتن تلویزیون خونتون رو بالاتر ببرید . یعنی آنتن رو به یک میله عمودی 4 متری متصل کنید و پایینش رو مهار کنید . اونوقت میفهمید فقط و فقط تعدیل نوسان در بالای برج، که گاهی به 60 سانتی متر هم ممکنه برسه یعنی چی !!
 
حالا حرفم این نبود . حرفم اینه که چه چیزی ما ایرانی ها در بین تحصیل ، صنعت ، دانشگاه ها و در روحیمون کم داریم که شکوفا نمیشیم ؟ درصد بسیار بالایی از مملکت ما شکوفا نشدند . از همون دانشجو ها . کاری به کاسب ها و بیکار ها ندارم .
یک روحیه انفعال . یک روحیه ای که پول، اول و آخر تمام آرزو ها و هدف هاست .
 
چی میشه که همین دانشجو هایی که روی همین میز و نیمکت ها درس میخونند موقعی که برای ادامه تحصیلشون خارج میرند اینقدر شکوفا میشند ؟
 
من گیر کردم . این شکوفایی کجا باید رخ بده ؟ چجوری ؟ این شکوفا شدن و باز شدن در چه صورت شکل میگیره ؟
 
میفهمین چی میگم ؟ بابا من از این همه آدم سیب زمین من جمله خودم خسته شدم .
 
کی قراره جوونهای مملکت ما به غیر از ازدواج و کار و کسب درآمد و مسائل جنسی به چیز های دیگه ای هم فکر کنند ؟
 
تا کی قراره بنده برای این درس بخونم که یه ازدواج و یه کار بهتری داشته باشم ؟
 
تا کی من هِی باید توی سایت های خارجی شاهکار های خارجی ها رو ترجمه کنم و بعنوان تحقیق سر کلاس ارائه بدم ؟
 
کِی میشه هفت هشت پله کلاس کارمون رو بالا تر ببریم ؟
 
پ ن : تو رو خدا یه نگاهی به دور و برتون بندازین . کارگردان و داستان نویس . مجری کار فرهنگی و طلبه . کاسب و دانشجو . بازیگر و ورزشکار . همه دارند دور خودشون میچرخند . مردم همه قانعند . موقعی که یه ملت قانع هست، چجوری میشه جهش علمی داشت ؟ چجوری میشه شکوفا شد ؟

» عکس جدید فتو بلاگ حقیر
http://etresib.aminus3.com/image/2008-03-30.html
 
 یا علی ...

  • امید رجایی