عطر سیب

عطر سیب
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
بایگانی
  • ۰
  • ۰

18 سالگی : کنکور دارم

23 سالگی : الآن خیلی سرم شلوغه .. سال آخر دانشگاهم

24 سالگی : مگه کوری دارم برای فوق میخونم ؟

26 سالگی : لطفاً اگه میشه یک سالی اسم خواستگار رو جلو من نیارید .. .

27 سالگی : الآن واقعا نمیدونم باید برای چی باید ازدواج کنم ؟ در ضمن از هر چی مرده هم بدم میاد

28 سالگی : طرف بچه است . . .

30 سالگی : من الآن دنبال یه انسان با شخصیت و با تجربه که بچه هم نباشه ، خوش تیپ و با کار آبرومند و یه نمونه هم تریپ فلسفی داشته باشه و تحصیلاتش هم از من بیشتر باشه میگردم ..

33 سالگی : ازدواج با رحیم پسر همسایه

39 سالگی : من اوایل برای زندگیم کلی معیار داشتم ، الآن که در خدمتتونم 6 تا بچه دارم ، هیچ معیاری هم برای زندگی ندارم 

پ ن : امیدوارم بی احترامی به کسی نشده باشه ، تنها نقدی بود بر بالا رفتن بی خود سن ازدواج در دخترانی که
بی دلیل ازدواج نمیکنند ... اضافه بر اینکه ما خودمون پر از نقدیم و اشکال
.

  • ۸۹/۰۴/۰۲
  • امید رجایی

نظرات (۵)

جالب بود
میشه توی یه پست هم ایراد ها و معیار های مضحک و خنده دار پسرایی که عین (بلا نسبت )خر میرن خواستگاری و زن میگیرن رو بنویسید ؟
تعدادشون اگه بیشتر از موارد مبتلا به این پست نباشه کمتر نیست !
با عرض پوزش .....
پاسخ:
بله دیگه .. آقایون هم معیار های مسخره ای دارند بعضاً .. کلاً هر کسی عین خر رفتار کنه باید زیر آبشو زد .
وصد البته آقایون
بامزه بود !
هرچند ما خودمون دختریم ولی موافقیم با این نقد ... حرف دل خیلیاس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">